Μη διαθεσιμότητα

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

ANAKOINΩΣΗ ΤΟΥ ΕΦΚΑ

Μη διαθεσιμότητα: γράφει ο Κώστας Πετρόπουλος

Η αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ είναι απαραίτητες. Οι ηλεκτρονικές δομές έχουν αρκετά παλιώσει και έχουν ξεπεραστεί από την εποχή μας. Για να το πούμε λίγο διαφορετικά το πληροφοριακό σύστημα δεν εξυπηρετεί όπως θα έπρεπε τον πελάτη του. Πολύ σωστά σκέφτηκε η διοίκηση του ΕΦΚΑ να το εκσυγχρονίσει.

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: ΑΡΓΗΣΕ

Θα μου πείτε ότι άργησε να το σκεφτεί. Θα συμφωνήσω. Όμως κάλιο αργά παρά ποτέ, όπως λέει η παροιμία. Αρκεί, βέβαια, αυτό το αργά να μη γίνει κανόνας, όπως συνηθίζεται στον ευρύτερο χώρο του δημοσίου. Γιατί δεν είναι δυνατόν οι πληροφοριακές δομές των υπηρεσιών του δημοσίου να είναι πολύ χειρότερες από αυτές που διαθέτει ένας πολίτης που δεν πιστεύει ότι δεν ακολουθεί την τεχνολογία.

«Μη διαθεσιμότητα: Προσωρινή μη διαθεσιμότητα

ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΕΦΚΑ»

Ας τελειώσουμε, προσωρινά, εδώ την κριτική και ας δούμε τι αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΦΚΑ. Αν τα θέματα εξελιχθούν καλά, τότε μπορούμε να μιλάμε για eΕΦΚΑ. Προς το παρόν το «e» το ξεχνάμε. Αναφέρει λοιπόν η ανακοίνωση:

Προσωρινή μη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΕΦΚΑ λόγω μετάπτωσης εφαρμογών και δεδομένων στο Κυβερνητικό Νέφος (G-Cloud).

Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι από Πέμπτη 19 Μαΐου 2022 και ώρα 15:00 έως Δευτέρα 23 Μαΐου 2022 και ώρα 7:00 οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Φορέα θα είναι προσωρινά μη διαθέσιμες. Προκειμένου να διεξαχθούν εργασίες μετάπτωσης εφαρμογών και δεδομένων στις υποδομές του Κυβερνητικού Νέφους [G-Cloud] της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Μη διαθεσιμότητα

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: ΤΙ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ

Με τον τρόπο αυτό αντικαθίστανται υφιστάμενες παλαιές υποδομές με σύγχρονες. Αυξάνοντας παράλληλα τη διαθεσιμότητα, την ταχύτητα και την ποιότητα των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Η ανωτέρω διαδικασία θα επηρεάσει:

Τον προγραμματισμό ηλεκτρονικών ραντεβού για την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022.

Την ενημέρωση από το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών, 1555. Αφού δε θα είναι δυνατή η άντληση των ασφαλιστικών στοιχείων.

«Μη διαθεσιμότητα: αντικαθίστανται υφιστάμενες

παλαιές υποδομές.»

Αρκετές υπηρεσίες του δημοσίου τομέα που αντλούν στοιχεία από τα συστήματα του e-ΕΦΚΑ: Ενδεικτικά ΟΠΕΚΑ, ΔΥΠΑ, ΕΡΓΑΝΗ, ΤΕΚΑ, ΚΕΠ, υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του Gov.gr κ.ά.

Για το λόγο αυτό προτείνουμε στους ασφαλισμένους να διεκπεραιώσουν τα όποια ζητήματα τους μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Φορέα (www.efka.gov.gr ) μέχρι την Πέμπτη 19 Μαΐου 2022 πριν τις 15:00.

Εμείς ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά και αυτή η διάθεση αναβάθμισης θα έχει συνέχεια. Αυτό είναι ένα πρώτο μικρό βήμα που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολύ καιρό!

 

Διαβάστε τα ρεπορτάζ που έχουμε δημοσιεύσει

Δείτε τα βίντεο που έχουμε ετοιμάσει



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved