Αδειοδωρόσημο Αυγούστου 2022

ΑΔΕΙΟΔΩΡΟΣΗΜΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΕΣ

Αδειοδωρόσημο Αυγούστου 2022:  γράφει ο Κώστας Πετρόπουλος

Η καταβολή του αδειοδωροσήμου του Αυγούστου 2022 θα καταβληθεί στους εργατοτεχνίτες αποκλειστικά μέσω τραπεζών την Παρασκευή 5 Αυγούστου 2022. Αυτή θα πραγματοποιηθεί στους οικοδόμους που έχουν ενημερώσει το ατομικό τους μητρώο με τον αριθμό του τραπεζικού τους λογαριασμού (ΙΒΑΝ). Σε αυτόν θα πιστωθεί το αδειοδωρόσημο. Όσοι δεν το έχουν κάνει να σπεύσουν να το κάνουν!

ΑΔΕΙΟΔΩΡΟΣΗΜΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022: ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ

Οι καταστάσεις των τραπεζικών λογαριασμών που έχουν απορριφθεί θα αναρτηθούν στο ιστοχώρο του τέως ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Αφορά στους λογαριασμούς που έχουν απορριφθεί για οποιουσδήποτε λόγους. Η ανάρτηση θα γίνει την επόμενη μέρα της έναρξης της καταβολής του αδειοδωροσήμου.

Ακόμη θα αναρτηθεί, στο ίδιο μέρος, κατάσταση παραγραφών. Αφορά στα αδειοδωρόσημα για τα οποία έχει περάσει πενταετία. Η πενταετία ορίζεται από την πρώτη του επόμενου έτους από την έκδοση εντολής του αδειδωροσήμου.

«Αδειοδωρόσημο Αυγούστου 2022: οι ίδιοι

τραπεζικοί λογαριασμοί χρησιμοποιούνται για το αδειοδωρόσημο.»

Ως γνωστό, εφαρμόζοντας το άρθρο 40 του νόμου 3863 του 2010 η καταβολή παροχών σε είδος και χρήμα γίνεται ως εξής: Με τη διαδικασία πίστωσης ατομικών τραπεζικών λογαριασμών. Οι ίδιοι τραπεζικοί λογαριασμοί χρησιμοποιούνται για το αδειοδωρόσημο. Βάσει της εφαρμογής του Προεδρικού Διατάγματος 8, οι εργατοτεχνίτες που δεν τον έχουν δηλώσει θα πρέπει να το πράξουν.

Η καταχώρησή του γίνεται ως εξής: Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ-Ηλεκτρονικές υπηρεσίες-Ατομικά στοιχεία ή μέσω του www.gov.gr.

ΑΔΕΙΟΔΩΡΟΣΗΜΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022: ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

Για την καταβολή του αδειοδωροσήμου μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοσδήποτε τραπεζικός λογαριασμός.

Κατά την μετάβασή σας στη τράπεζα για άνοιγμα νέου λογαριασμού θα πρέπει να έχετε: Την αστυνομική σας ταυτότητα ή το διαβατήριο. Το ΑΦΜ από κάποιο έντυπο της εφορίας. Λογαριασμός ΔΕΚΟ. Το έντυπο που δηλώνει ότι πρέπει να έχετε τραπεζικό λογαριασμό για αν μην απαιτηθεί ελάχιστη κατάθεση ποσού.

Αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποια Τοπική Διεύθυνση του ΕΦΚΑ.

 

Διαβάστε τα ρεπορτάζ που έχουμε δημοσιεύσει

Δείτε τα βίντεο που έχουμε ετοιμάσει



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved