Υδροφόρες Δήμος Νεάπολης-Συκεών

ΥΔΡΟΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ

ΟΙ ΥΔΡΟΦΟΡΕΣ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΌΜΟΥΣ

Υδροφόρες Δήμος Νεάπολης-Συκεών: γράφει ο Γιάννης Πετρόπουλος

Η αρχή έγινε στη Νεάπολη. Ακολουθούν οι Συκιές, Μετά έχουν σειρά ο Άγιος Παύλος και τα Πεύκα. Αυτό που έχει σημασία είναι η απολύμανση και ο καθαρισμός για ολόκληρο το καλοκαίρι.

ΥΔΡΟΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ: ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΣΗ

Εκτεταμένη απορρύπανση των μεγάλων οδών και των κεντρικών σημείων, πλατειών και πάρκων άρχισε ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών. Οι υδροφόρες του δήμου βγήκαν στους δρόμους πλένοντας οδοστρώματα. Ακόμη και κεντρικά σημεία της Νεάπολης. Όπως η κεντρική πλατεία στο Ρολόι, το δημοτικό σχολείο, το πλακόστρωτο και το άγαλμα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.

Η απολύμανση και ο καθαρισμός αυτών των σημείων δε θα γίνει μόνο μια φορά, αλλά θα επαναληφθεί μέσα στο καλοκαίρι.

ΥΔΡΟΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ: Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

«Η δημόσια υγεία είναι προτεραιότητα του Δήμου. Ειδικότερα όταν θανατηφόρα καρκινογόνα μικροσωματίδια αιωρούνται στην ατμόσφαιρα. Με τον καθαρισμό και την απολύμανση παρασύρονται στο οδόστρωμα και από εκεί στο αποχετευτικό σύστημα.

«Υδροφόρες Δήμος Νεάπολης-Συκεών: οι  συμπολίτες

μας να διευκολύνουν το έργο των υδροφόρων

οχημάτων και των συνεργείων καθαριότητας .»

Θεωρώ πως όλοι αντιλαμβάνονται πως εξαιτίας της ζέστης, ειδικότερα κοντά στους κάδους των σκουπιδιών, υπάρχει πρόβλημα. Καλώ λοιπόν όλους τους συμπολίτες μας να διευκολύνουν το έργο των υδροφόρων οχημάτων και των συνεργείων καθαριότητας με δυο τρόπους: Να μην αφήνουν ογκώδη αντικείμενα και να φροντίζουν να είναι καλά συσκευασμένα τα απορρίμματα. Να μη μένουν έξω από τους κάδους. Ειδικά το δεύτερο, μετατρέπει τους κάδους απορριμμάτων σε πιθανές εστίες μόλυνσης», είπε ο Σίμος Δανιηλίδης.

Υδροφόρες Δήμος Νεάπολης-Συκεών

ΥΔΡΟΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ: ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ

«Την Παρασκευή και το Σάββατο ολοκληρώσαμε τη διαδικασία σε κεντρικά σημεία της Νεάπολης. Από τις 9 το πρωί της Τρίτης ως την Πέμπτη θα συνεχίσουμε με την περιοχή των Συκεών.

Μετά έχει σειρά ο Άγιος Παύλος και θα τελειώσουμε με τα Πεύκα. Ο κόσμος πρέπει να ξέρει πως αυτή η εργασία θα γίνει κι άλλες φορές μέσα στο καλοκαίρι. Δεν είναι μόνο το να είναι το οδόστρωμα καθαρό.

Εμείς ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε και το κάνουμε, αλλά μόνο όταν υπάρχει συνεργασία μεταξύ του Δήμου και των πολιτών υπάρχει σημαντικό αποτέλεσμα» είπε ο αντιδήμαρχος καθαριότητας Θόδωρος Κυζιρίδης.

ΥΔΡΟΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ: ΜΙΣΗ ΑΡΧΟΝΤΙΑ

Δεν είναι μόνο οι κάδοι. Όποιος περπατά στους δρόμους του Δήμου Νεάπολης-Συκεών έχει πολλά να παρατηρήσει.

Τα χώματα που υπάρχουν συγκεντρωμένα σε κάποια σημεία και δεν τα μαζεύει κανένας. Τα αποτυπώματα εργασιών στο ασφαλτόστρωμα. Αυτό το τελευταίο είναι καθαρά ευθύνη των ιδιωτών επαγγελματιών και των λεωφορείων του ΟΑΣΘ. Το βλέπουμε πολύ συχνή εκεί που τα λεωφορεία κάνουν στάση εκτεταμένη.

Δεχόμαστε ότι οι πολίτες είναι υπεύθυνοι για κάποια πράγματα, αλλά όχι για όλα. Παίρνουν το καλό παράδειγμα από το Δήμο και δεν υπάρχουν πολλές παραβατικές συμπεριφορές. Όμως το ίδιο θα πρέπει να κάνουν και οι επαγγελματίες για να κρατούν τους κοινόχρηστους χώρους του Δήμου καθαρούς.

 

Διαβάστε τα ρεπορτάζ που έχουμε δημοσιεύσει

Δείτε τα βίντεο που έχουμε ετοιμάσει



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved