INTERNET PROMOTION

ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μία συζήτηση του Κώστα Σπηλιάκου με το Γιάννη Φραγκούλη

Συζητήσαμε με τον Κώστα Σπηλιάκο για τα θέματα προώθησης των επιχειρήσεων, εδικά μέσω του διαδικτύου. Πρόκειται για τον πιο σύγχρονο τρόπο επιχειρηματικής ανάπτυξης που έχει έρθει πλέον και στην Ελλάδα. Η κουβέντα με τον Κώστα Σπηλιάκο σίγουρα θα φανεί ενδιαφέρουσα για όσους θέλουν να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους εμβέλεια, αλλά κάτι πρωτόγνωρο και νέο για αυτούς που θέλουν να μπουν βαθιά στα νερά του κυβερνοχώρου.

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός διαδικτυακού τόπου για μια επιχείρηση; Δανειζόμενος τα λόγια του Bill Gates, ιδρυτή της Microsoft, «Το internet γίνεται η πλατεία του παγκόσμιου χωριού του αύριο.» Όπως είναι ευρέως πλέον αποδεκτό, αν κάποια επιχείρηση δεν έχει ιστοσελίδα, δεν έχει και παρουσία στο ελληνικό και παγκόσμιο γίγνεσθαι.

Με ποιο τρόπο μπορεί μια επιχείρηση να γίνει γνωστή χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο; Μια επιχείρηση μπορεί να γίνει με αρκετούς τρόπους γνωστή. Για αρχή, υπάρχουν τα διαρκώς αυξανόμενα κοινωνικά δίκτυα, που προσφέρουν σίγουρα μια μεγάλη άνοδο στην αναγνωρισιμότητα του brand μιας επιχείρησης. Ειδικά το Facebook, το twitter, το Instagram, και σε μερικές περιπτώσεις και το Pinterest, έχουν καθιερωθεί στην Ελληνική πραγματικότητα, και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις σελίδες αυτές για να προωθήσουν το brand name τους, και φυσικά τα προϊόντα τους.

Σε ποιο σημείο μπορείτε εσείς να βοηθήσετε προς την επίτευξη αυτού του σκοπού; H Xtreme Infinity προσφέρει υπηρεσίες Internet Marketing, διαχείρισης social media, email marketing, καθώς και δημιουργία και φιλοξενία διαφόρων ιστοσελίδων στους ιδιόκτητους servers της. Επίσης, παρέχουμε υπηρεσίες reseller hosting, για όσους συνεργάτες έχουν ήδη κάποιους πελάτες και ψάχνουν έναν καλό και αξιόπιστο πάροχο φιλοξενίας, που θα είναι δίπλα τους όταν τον χρειάζονται. Τέλος, για τους πιο απαιτητικούς πελάτες μας, διαθέτουμε δυνατότητες για VPS Servers και Dedicated Servers, με Unmetered traffic σε ανταγωνιστικότατες τιμές.

Στο κομμάτι του internet marketing η Xtreme Infinity με τη διαρκή εμπειρία της στον τομέα αυτό, μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση του πελάτη της οργανώνοντας διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες, με τη δημιουργία ή/και διαχείριση των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας του πελάτη, καθώς και με email marketing, που στοχεύουν στο να μετατρέψουν τους παραλήπτες των email αυτών σε καταναλωτές.

Στόχος μας ήταν και είναι η επιτυχία των στόχων του εκάστοτε πελάτη μας, τον οποίο το θεωρούμε συνεργάτη, και γι’αυτό πάντα θα κάνουμε αυτά που ξέρουμε με τον καλύτερο τρόπο, για να μπορέσει να πετύχει τους στόχους του. Φυσικά, άμα κάτι δεν μπορούμε να το κάνουμε εμείς, έχουμε ένα εξαιρετικό δίκτυο συνεργατών που θα μας βοηθήσει για να επιτευχθεί ο στόχος του πελάτη.

sinentefxi spiliakou foto2

Ποιος είναι ο τρόπος που χρησιμοποιείτε για την ανάδειξή της; Η Xtreme Infinity συζητάει με τον πελάτη τα προβλήματα και τους στόχους του υπάρχοντος μείγματος marketing που έχει, και προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα φροντίζοντας να προσφέρει την καλύτερη λύση στον πελάτη. Κατανοούμε ότι η έλλειψη ρευστότητας είναι ένας παράγοντας, προσπαθούμε πάντα να βρούμε την πιο οικονομική λύση για τον πελάτη μας, και φυσικά τη λύση που θα τον βοηθήσει να προβληθεί περισσότερο στο κοινό που τον ενδιαφέρει.

Για να επιτύχουμε τη στοχευμένη προώθηση, χρησιμοποιούμε κατά βάση τα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία έχουν εξελιχθεί σε εξαιρετικές εταιρείες προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Η επιλογή των κοινωνικών δικτύων δεν είναι τυχαία, μιας και ο όγκος των ανθρώπων που συμμετέχουν σε αυτά είναι τεράστιος, και διαρκώς αυξάνεται. Επίσης, με τα εργαλεία διαφημίσεων που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα, μπορεί να επιτευχθεί η κατάλληλη στόχευση, ώστε και τα χρήματα του πελάτη να μην πάνε χαμένα, και ο πελάτης να επιτύχει τους στόχους του.

Σε πελάτες που το επιθυμούν, πραγματοποιούμε και μελέτη των keywords στην ιστοσελίδα τους, και μπορούμε να πραγματοποιήσουμε μετατροπή και βελτιστοποίηση των κειμένων της ιστοσελίδας, ώστε να επιτύχουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Φυσικά, όπως είναι αντιληπτό, τα κείμενα του πελάτη, καθώς και όποιες αναρτήσεις γίνονται για λογαριασμό του πελάτη, γίνονται πάντα από έμπειρους συνεργάτες πάνω στο copywriting, ακριβώς για να βελτιστοποιηθεί το κείμενο και το αντίκτυπο που θα έχει αυτό στο κοινό του πελάτη.

Πιστεύετε ότι η προώθηση μιας επιχείρησης μέσω του διαδικτύου είναι πιο ενδιαφέρουσα από την προώθηση με πιο «παραδοσιακούς» τρόπους; Σαφέστατα στην εταιρεία θεωρούμε ότι το διαδίκτυο είναι εδώ για να μείνει, και ότι όλα κινούνται προς αυτήν τη μεριά. Προσωπικά θεωρώ ότι το διαδίκτυο είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τον επιχειρηματία, και οφείλει να το εκμεταλλευτεί όσο μπορεί περισσότερο! Άλλωστε, το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων καταναλώνει πράγματα που έχει δει ή αγοράσει από το διαδίκτυο!

sinentefxi-spiliakou-foto3

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια παραδείγματα; Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα επιχειρήσεων που έχουν πετύχει με τη διαδικτυακή τους παρουσία είναι η Zynga, η Groupon, το ίδιο το Facebook, και σε πιο εγχώριο επίπεδο, το taxibeat, η airfasttickets, η airtickets, το newsit, η dominos pizza, το e-food, το e-table, το e-shop, και ούτω καθεξής. Οποιαδήποτε εταιρεία κάνει κάποιες επιτυχημένες καμπάνιες στο διαδίκτυο και το εκμεταλλευτεί πλήρως, είναι δεδομένο ότι θα πετύχει! Άμα το κάνει και στοχευμένα, με τη συμβουλή κάποιας εταιρείας που εξειδικεύεται σε αυτό, είναι ακόμα πιο σίγουρο το ότι θα πετύχει!

Τι θα συμβουλεύατε στον επιχειρηματία να κάνει; Το πρώτο πράγμα που θα τον συμβούλευα είναι να μιλήσει με μια εταιρεία που αναλαμβάνει προώθηση στο διαδίκτυο. Εκεί θα σχεδιάσει, μαζί με την εταιρεία, τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν στην προώθηση μέσα από το διαδίκτυο, και σε βάθος χρόνου, θα δει τα αποτελέσματα.

Γιατί βάθος χρόνου; Μα γιατί όλα εξαρτώνται από το πόσα χρήματα είναι διατεθειμένος να ρίξει στη διαφήμιση, και τι έχει ήδη γίνει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι για νεοεισερχόμενες επιχειρήσεις στον κόσμο του διαδικτύου, οτιδήποτε κάτω από 5-10 ευρώ τη μέρα, απλά είναι λίγο.


Tagged:


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved