ΟΙ ΤΕΝΟΡΟΙ

Από την Αθήνα έρχεται η παράσταση «Οι τενόροι», του Ερρίκου Μπελιές, και τα θεσσαλονικιώτικο κοινό θα έχει  την ευκαιρία να δει μία ακόμα κωμωδία στην οποία θα πρωταγωνιστεί  Βλαδίμηρος Κυριακίδης. Θα υποδυθεί τον τενόρο και θα έχουμε την ευκαιρία να ελέγξουμε τις ικανότητές του και στο τραγούδι.

Η ΥΠΟΘΕΣΗ

Στην Αθήνα του σήμερα σε μια σουίτα κεντρικού ξενοδοχείου. Ο Διευθυντής της Λυρικής Ερρίκος Μπαλτάς (Πάνος Σταθακόπουλος) και ο βοηθός του Μάξιμος (Θανάσης Τσαλταμπάσης) περιμένουν αγωνιωδώς την άφιξη του παγκοσμίως καταξιωμένου τενόρου Τίτο Μερέλλι (Βλαδίμηρος Κυριακίδης). Ο Μερέλλι έρχεται στην Λυρική για να τραγουδήσει την όπερα του Giuseppe Verdi «Οθελλο». Ο Τίτο φτάνει στη σουίτα καθυστερημένος και μεθυσμένος διότι φοβάται τα αεροπλάνα και ταξίδεψε με τραίνο από το Μιλάνο στην Αθήνα, συνοδευόμενος από την θυελλώδη γυναίκα του, Μαρία (Βιβή Κόκκα), που τον ζηλεύει γιατί νομίζει πώς φλερτάρει με άλλες γυναίκες.

Η Μαρία επιβάλλει στον Τίτο να πάρει ηρεμιστικά για να ξεπεράσει το στρες πριν την παράσταση, του κάνει μια φοβερή σκηνή ζηλοτυπίας και φεύγει. Ο Τίτο πάνω στην απόγνωση του παίρνει κι άλλα ηρεμιστικά με συνέπεια να πέσει σε βαθύ λήθαργο. Ο Μάξιμος βρίσκει τον Τίτο αναίσθητο και νομίζει πώς πέθανε. Και η παράσταση; Τώρα ποιος θα ερμηνεύσει τον Οθέλλο; Ο δαιμόνιος Μπαλτάς βρίσκει την λύση στο πρόσωπο του βοηθού του, τον οποίο ντύνει αναλόγως.

ΡΑΔΙΟ ΣΙΤΥ

Η μεγαλύτερη θεατρική σκηνή της Βορείου Ελλάδος (συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ.) στην οποία έχουν ερμηνεύσει οι μεγαλύτεροι Έλληνες ηθοποιοί από το 1969 έως σήμερα. Χτισμένο αμφιθεατρικά και κεκλιμένα (όπως τα αρχαία Ελληνικά θέατρα), το Ράδιο Σίτυ προσφέρει ανεμπόδιστη θέα από όλες τις θέσεις του. Τα καθίσματα με χωρητικότητα 1100 και πλέον θέσεων είναι μοιρασμένα σε τρεις αμφιθεατρικούς κλιματιζόμενους ορόφους (Πλατεία Α, Πλατεία Β και Θεωρεία-Εξωστης), γι’αυτό και οι ερμηνευτές επί σκηνής λαμβάνουν άμεσα την αγάπη και ικανοποίηση των θεατών.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές

Διασκευή-σκηνοθεσία: Βλαδίμηρος Κυριακίδης

Σκηνικά: Μαίρη Τσαγκάρη

Κοστούμια: Μαρία Καραπούλιου

Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη

Χορογραφία: Δημήτρης Παπάζογλου

Μουσική διδασκαλία: Θοδωρής Λεμπέσης

Παίζουν: Βλαδίμηρος Κυριακίδης, Θανάσης Τσαλταμπάσης, Πάνος Σταθακόπουλος, Βιβή Κόκκα, Κωνσταντία Χριστοφορίδου, Άννα Μενενάκου, Γιώργος Παπαζήσης.

Πότε παίζεται: Κυριακή 12/04 (21:15), Δευτέρα 13/04 (18:15) & (21:15), Τρίτη 14/04 (21:15), Πέμπτη 16/04 (21:15), Παρασκευή 17/04 (21:15), Σάββατο 18/04 (18:15) & (21:15), Κυριακή 19/04 (19:30), Τετάρτη 22/04 (21:15), Πέμπτη 23/04 (21:15), Παρασκευή 24/04 (21:15), Σάββατο 25/04 (18:15) & (21:15), Κυριακή 26/04, (19:30), Τετάρτη 29/04 (21:15), Πέμπτη 30/04 (21:15), Παρασκευή 01/05 (21:15), Σάββατο 02/05 (18:15) & (21:15), Κυριακή 03/05 (19:30).

Γιάννης Φραγκούλης



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved