Φλερτ

ΦΛΕΡΤ

Η ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΗ MYRO GALLERY

Φλερτ: γράφει ο Κώστας Πετρόπουλος

Η Myro Gallery φιλοξενεί της ατομική έκθεση, «Φλερτ». Της Penelope Νέλλη Πηνελόπη Τσιακυρίδου. KURO + Empneysis στο Project Room. Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου στις 18:00. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι και Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2022.

ΦΛΕΡΤ: Η ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ

Τόσο την ημέρα των εγκαινίων της έκθεσης όσο και τις υπόλοιπες ημέρες και ώρες που η έκθεση θα είναι ανοικτή, θα τηρούνται οι συστάσεις της Πολιτείας για τον περιορισμό της εξάπλωσης του COVID-19.

«Φλερτ: Ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική.

Παίζοντας πιάνο κανονάκι και τραγουδάει.»

H Νέλλη Πηνελόπη Τσιακυρίδου γεννήθηκε στις 3 Φεβρουαρίου το 1990 στην Θεσσαλονίκη. Από τριών ετών ασχολείται με την μουσική και από έξι ετών με την ζωγραφική. Ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική. Παίζοντας πιάνο κανονάκι και τραγουδάει. Καθώς και με το Σχέδιο μόδας και τη ζωγραφική. Η οποία, κατά την ίδια, μετατρέπει το χώρο σε χρόνο. Η μουσική το χρόνο σε χώρο. Επιπλέον έχει ασχοληθεί και με το θέατρο και το χορό.

Απόφοιτη σχεδίου μόδας στη Σχολή ΔΗΜΗΤΡΕΛΗ Θεσσαλονίκης και στα ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Παρακολούθησε σεμινάρια και foundation στο UAL Central Saint Martin’s London UK  FINE ARTS . Είναι μέλος του ιδιαίτερα δραστήριου στο χώρο της τέχνης Συλλόγου «Επίμονη Τέχνη». Μέλη της είναι ζωγράφοι και εικαστικοί της Θεσσαλονίκης. Έχει καινοτόμες ιδέες, οι οποίες την εμπνέουν να δημιουργήσει πίνακες, ρούχα, κοσμήματα, φωτογραφίες, μουσικά θέματα και video art.

Φλερτ

ΦΛΕΡΤ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Ένας καλλιτέχνης δημιουργεί εξ’ολοκλήρου και δηλώνει χαρισματικός συλλέκτης πολυπολιτισμικών ιδεών. Ιδρύτρια του KURO (-ισμου) το οποίο έχει ένα δικό του Dna βασισμένο στην αποκωδικοποίηση του τύπου της μνήμης. Βρίσκεται στο υποσυνείδητο. Η δημιουργία κάτι πιο πραγματικού από την ίδια την πραγματικότητα. Ένα καινούριο στυλ ένας καινούριος «-ισμος». Εμπνέεται από το σουρεαλισμό, το μινιμαλισμό, τον αφηρημένο εξπρεσιονισμό. Την αρχαία Ελλάδα  και την ιαπωνική τέχνη.

«Φλερτ: τα έργα παίρνουν μορφική τελειότητα

από τις ενέργειες των ανθρώπων που τα περιβάλλουν.

Της αρέσει  το στοιχείο της έκπληξης και του αυθορμητισμού.»

Λατρεύει τις διαδραστικές εκθέσεις. Τα έργα παίρνουν μορφική τελειότητα από τις ενέργειες των ανθρώπων που τα περιβάλλουν. Της αρέσει  το στοιχείο της έκπληξης και του αυθορμητισμού. Οι τάσεις είναι για την ίδια κάτι σαν την διαίσθηση. Στο Δημιουργικό του KURO είναι οι συνεργάτες της «Empneysis». Αυτή ιδρύθηκε από τον σκηνοθέτη-μοντέρ-κινηματογραφιστή Μενέλαο Πριμεράκη. Μαζί με το φωτογράφο D.O.P Δημήτρη Καρδόγερο. Αποτελούν πηγή έμπνευσης και δημιουργίας τέχνης σε ολόκληρο το καλλιτεχνικό φάσμα. Tη μουσική την επιμελείται μαζί με την ίδια ο μουσικός παραγωγός Fuku Cosmonaut, Κωνσταντίνος Υφαντής.

Φλερτ

ΦΛΕΡΤ: ΕΚΘΕΣΕΙΣ

2021 «Θ-έρως» Αίθουσα Καλογερά – Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου. Επίμονη Τέχνη με το έργο «GLASSWING FLIRT».

2021 «GLASSWING FLIRT». Γυάλινο περίπτερο του Κήπου των Γλυπτών στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης, Επίμονη Τέχνη.

2021  «ΕΙΣΒΟΛΗ» Αίθουσα Πύλη Α, με το έργο «GLASSWING FLIRT», Επίμονη Τέχνη.

2021 «THE BIRTH OF VENUS», Empneysis x Kuro Video Art στα εξής:

Sweden Film Awards (Σουηδία)

Festival Transterritorial de Cine (Αργεντινή)

2nd International Forum of Performance Art (Ελλάδα).

2020 «Εντός-εκτός covid 19», Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης με το έργο «GLASSWING», Επίμονη Τέχνη.

2020 «Επίμονη Τέχνη- Στάση ζωής» το κέντρο της Θεσσαλονίκης γίνεται γκαλερί στις στάσεις λεοφωρείων, με το έργο «GLASSWING FLIRT» στη στάση Αγγελάκη, Επίμονη Τέχνη.

2020 «Bleu Blanc Rouge», Galerie du Colombier στο Παρίσι, Γαλλία. Με πίνακες και Video art «GLASSWING FLIRT», Επίμονη Τέχνη.2020 «Proklisis» Αίθουσα Πύλη Α Θεσσαλονίκης με το έργο «VIRTUAL GARDEN», Επίμονη Τέχνη.

2020 «Νίκος Καζαντζάκης – Αγάπα τον άνθρωπο γιατί είσαι εσυ» Capsis Astoria Hotel στο Ηράκλειο Κρήτης με το έργο  «GLASSWING», Επίμονη Τέχνη.

2019 «Constant art» Bensousan Han Θεσσαλονίκη. Το project ήταν διαδραστικό, «The Waltz of Black & White Caviar», Επίμονη Τέχνη.

 

Διαβάστε τα άρθρα εικαστικών εκθέσεων

Δείτε τα βίντεο που έχουμε ετοιμάσει



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved