ΚΟΡΟΝΟΓΙΟΣ ΚΑΙ (σ)ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ

γράφει ο Α. Ι. Μαριανός

«ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ-ένα φρικτό όνειρο.

Μικρός, περιορισμένος, απολογισμός:

  1. Σου πούλησα το ΛΟΥΖΙΤΑΝΙΑ και το δέχθηκες. Ένεκα συνθήκες πολέμου! 2. Σου πούλησα Περλ Χάρμπορ- πιό χοντρά και άτεχνα στημένο απ’ το Λουζιτάνια. Πάλι το δέχθηκες- ο φόβος ένεκα.
  2. Προχώρησα περισσότερο και σου πούλησα το -πλέον αντιεπιστημονικό- ανέβασμα στη Σελήνη. Δε σου είπα ποτέ ΠΩΣ το κατάφερα. Δεν απεκάλυψα ΠΟΤΕ ποιό υλικό, γήινο ή όχι, μου επέτρεψε να περάσω τη ζώνη βαν άλεν, σαν να μην υπάρχει. Έβαλα και κάποιους επιστημόνους να αμφισβητίσουν την ύπαρξή της, συν τω χρόνω. Επείσθης και σήμερα μνημονεύεις το… κατόρθωμα…
  3. Όταν ξεκινούσε ο αιώνας, σου πούλησα το παραμύθι των δίδυμων πύργων. Όχι μόνο το πίστεψες, τρομοκρατήθηκες πως έρχεται η σειρά σου!!!
  4. Όταν συνέβη η Φουκουσίμα, έσπειρα παντού τους επιστημόνους μου να σου λένε πως πρόκειται για «τοπικό φαινόμενο»!!!! Όπως, καλή ώρα, τώρα που καίγεται το Τσέρνομπιλ. Και τάφαγες όλα αυτά, τα απολύτως αντιεπιστημονικά, σαν έτοιμος από καιρό και διόλου θαρραλέος.

ΑΦΟΥ ανθρωπάκο, σου πουλάω ό,τι θέλω, με όποιο τρόπο κι όποιο αντάλλαγμα θελήσω, γιατί να σε λυπηθώ; Και ιούς και κόρες θα σου πουλήσω, καθώς θα τρέχεις στα σουπερμάρκετ, να πάρεις ό,τι βρίσκεται πρόχειρο, ακόμα κι αν δεν το χρειάζεσαι, από το φόβο ΜΗ ΣΟΥ ΛΕΙΨΕΙ!!! ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ ΘΑ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΙ ΕΣΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ.

Και για τους δύσπιστους, θα έχω πρόχειρους τους επιστήμονες που θα καλύψουν με σκόνη τα ίχνη μου. ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ. ΟΣΟ ΖΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ! Μπορείς να κάνεις αλλιώς;»

Ακούγεται ακόμα η φωνή μιάς- της μόνης, μιάς- εξουσίας στ” αυτιά μου. Σα να ζω την επιστημονική φαντασία, υπό τη σιωπή και ανοχή των συνανθρώπων μου. Ζούμε τον αιώνα της ουσιαστικής αλλαγής. Ξεκίνησε με το γκρέμισμα των δίδυμων πύργων, σύμβολο της καπιταλιστικής ευμάρειας. Ζήσαμε, υπό την απόλυτη σιωπή, το πρωτοφανές φαινόμενο της Παλμύρας! Για τους πύργους, κατασκευής 1970, έγινε ο απόλυτος χαμός. «Άλλαξε» η ζωή! Συγκλονίστηκε όλος ο κόσμος! Συμπαραστάθηκαν οι κυβερνήσεις. Μιλήσαμε όλοι στις παρέες μας γι” αυτό.

Η Παλμύρα πέρασε στα βουβά. Ελάχιστες φωνές κι ακόμα λιγότερες οι διαμαρτυρίες, των «γραφικών», παγκοσμίως. Έγινε, πέρασε, ουδείς ησχολήθη! Δε θεωρήθηκε ανάλογης σημασίας γεγονός… Εκτιμώ πως, δυστυχώς, ήταν μία πρόβα μόνο. Για ποιό πράγμα; Με τη σειρά του, θα το απαντήσουμε- το κατά δύναμιν. Αίφνης -όοοχι τόσο- ένας ιός! Τρεις φορές, τα τελευταία είκοσι χρόνια, προσπάθησαν –«ποιοι», μη ρωτάτε, δείτε τους, δεν κρύβονται!- να σπείρουν πανικό, γύρω από παρόμοιους ιούς.

Οι χοίροι πρώτα (είχαν προηγηθεί οι αγελάδες μα θεωρήθηκαν «του προηγουμένου αιώνα»), τα πτηνά ύστερα κι απέ, πάλι, πτηνά, αν δε με απατά η μνήμη μου. Κορώνα ιός, ήσαν κι εκείνα μας ενημέρωσαν, για να προετοιμαζόμαστε. Στο μεσοδιάστημα έριξαν στην αγορά, το περιβόητο «Contagion» και κάποιες άλλες παρόμοιες ταινίες, μυθιστορήματα και δημοσιεύματα, ώστε να είμαστε εφοδιασμένοι καλά από πληροφορίες, όταν θα ερχόταν η ώρα.

Θα γνωρίζετε, φαντάζομαι, ότι ο κινηματογράφος έχει και αυτή τη χρήση, εκτός αν πιστεύετε πως αυτά έμειναν στον καιρό της Ρίφενσταλ θαμμένα. Και τους πύργους προετοίμασαν με ταινίες, για να μπορεί θρασύτατα -και ατιμώρητα, επίσης, η κυρία Κοντολίζα Ράις να δηλώνει, από τα υπόγεια του Λευκού Οίκου, όπου θεατρινίστικα μετεφέρθη: «Μα ποιός μπορούσε να φανταστεί ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο. Να ρίξουν αεροπλάνα στους πύργους; ΤΟ απίθανο!». Η φωτογραφία με την κυρία Ράις να εξέρχεται από την πρεμιέρα μιας ταινίας που, ακριβώς, έριχνε ένα αεροπλάνο στον ένα πύργο, βγήκε στον αέρα πολύ αργότερα, παρ” ότι είχε, ήδη, 7 χρόνια ιστορία! Δε μπορούσε να φανταστεί, κάτι που είχε παρακολουθήσει να διαδραματίζεται στον κινηματογράφο!!! Επετράπη να δηλώνει μία πολιτικός επισήμως, πως είναι παντελώς ηλίθια, άνευ επιπτώσεων!

Στην περίπτωση του «Contagion», μοιάζει η ταινία να έγινε, όχι για να μας μιλήσει για επιδημίες ή πανδημίες (πρέπει να θεωρούνται «δεδομένες»), αλλά για να θέσει-προετοιμάσει το ζήτημα του εγκλεισμού και της αιφνίδιας «παύσης» της οικονομίας, σαν αυτό που ζούμε τώρα. Η νεαρή συμπαθεστάτη γιατρός, θέλει να επιβληθεί καραντίνα και να σταματήσουν όλα, για το «κοινό καλό», προκειμένου να μην εξαπλωθεί ο «αόρατος εχθρός», η ασθένεια κι ο, όχι αντιπαθής, δήμαρχος που έχει λόγους να αντιτίθεται. Τη λύση δίνει μία «σοφή» κυβερνήτις, που πείθεται από τη γιατρό κι αποφασίζει να σταματήσει την οικονομία, προκειμένου να σωθούν ζωές. Εκείνοι, δηλαδή, που μας ταΐζουν υδρογονομένα, ώστε να μας ξεφορτωθούν μια ώρα αρχύτερα, ενδιαφέρονται ξαφνικά για το καλό μας. Αλλά συνεχίζουν να μας ταΐζουν τα υδρογονομένα τους!

Σε κατοπινό χρόνο, το δίλημμα της ταινίας εκτυλίσσεται στην αληθινή ζωή. Αφού, πρώτα φρόντισαν να εθιστούμε στην έννοια της «virtual reality»! Μεγάλο μέρος του πληθυσμού θα συμφωνήσει με τα «σκληρά αλλά αναγκαία» μέτρα. Σε όλο τον κόσμο! Γιατί σε όλο τον κόσμο, ένας ιός εξαπλούται κι απειλεί, ως «αόρατος» εχθρός, μονότονα, τον πληθυσμό της γης ολόκληρης! Δεν είναι τυχαίο πως σ” όλο τον κόσμο οι κυβερνήτες χρησιμοποίησαν τις ίδιες λέξεις, τα ίδια, ακριβώς, νοήματα. Σα να μην υπάρχει φαντασία, σαν να μην υπάρχει αυτόβουλος ενέργεια. Ωσάν να τους έδωσαν ένα δελτίο τύπου κι απλά το διάβασαν- κάποιοι τόμαθαν απ” έξω.

Ο Μητσοτάκης, εκτιμώ πως διάβαζε ότοκιού εκτός αν μούχει διαφύγει πως είναι αλλήθωρος, δίχως να αποκλείεται… ταυτοσημία. Είναι φως φανάρι ότι δεν έγινε κάτι ξαφνικά, το προετοίμαζαν καιρό. Μιλώντας μας για την Κίνα, στην αρχή μας είπαν πως είναι μακριά και αποκλείεται να κινδυνεύσουμε. Στην Ελλάδα το είχαν πει, παρόμοιο, και δέκα χρόνια πριν όταν έγινε στην Ιαπωνία το πυρηνικό ατύχημα, λόγω σεισμού εκεί. Θυμάμαι τον τότε πρόεδρο του «Δημόκριτου», να βγαίνει στις τηλεοράσεις αγορεύοντας πως «είναι τοπικό φαινόμενο, η Ιαπωνία κείται μακράν, δεν θα κινδυνεύσουμε».

Με τις ανύπαρκτές μου γνώσεις στην πυρηνική φυσική αναρωτήθηκα: «Είναι δυνατόν να υπάρχει πυρηνικό φαινόμενο τοπικού χαρακτήρα στον πλανήτη; Ο αέρας δε θα μας φέρει προς τα δω τίποτε;». Όχι, διετείνετο ο καθηγητής κι είχα λόγους να πιστεύω πως εκτελούσε εντεταλμένη αποστολή. Είκοσι μέρες μετά που η ραδιενέργεια έφτασε στα Βαλκάνια, δε φάνηκε να πει λέξη! Δεν τον φώναξαν, κιόλας, οι πονηροί δημοσιογράφοι που τον καλούσαν! Τότε, ήταν απρογραμμάτιστο, θέλαν να μη σταματήσει η παραγωγή. Αρχές Ιανουαρίου ο κύριος Τσιόδρας επέμενε ότι δεν είναι κάτι σπουδαίο ο ιός, ιοί υπάρχουν πάντα και αντιμετωπίζονται, η Κίνα είναι μακρύτερα της… Κύπρου.

Αρχές Φεβρουαρίου, η Γουχάν είχε καταρρεύσει, έπεφταν άνθρωποι στο δρόμο. Μας δείχναν βίντεο στην τηλεόραση, αλλά τους επισκέπτες από την Κίνα δεν τους θερμομετρούσαν στο αεροδρόμιο! Μέσα Φεβρουαρίου, άρχισαν να λένε ότι πρέπει να προσέχουμε, ο φονικός ιός ενδέχεται νάρθει στη χώρα, μα συνέχισαν να μη θερμομετρούν στα αεροδρόμια. Κι εν τω μεταξύ, οι Κινέζοι που “χαν πάει στην πατρίδα, για την πρωτοχρονιά, επέστρεφαν. Και ξαφνικά στις αρχές Μαρτίου, άρχισαν να τρομοκρατούν. Μας ενημέρωναν πόσο φριχτά περνούσαν οι ασθενείς και μας έδιναν λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί στα κύτταρα ο ιός, λέγοντάς μας να ετοιμαζόμαστε, τον περιμένουν! Συνέχισαν να μη θερμομετρούν στο αεροδρόμιο, όμως! Σε διάστημα πέντε ημερών, η ταχύτατη εξέλιξη: Μόλις βρέθηκε το πρώτο κρούσμα, που πέρασε μη θερμομετρούμενο από το αεροδρόμιο, η χώρα σε καραντίνα! Άσε που και ο όρος, λάθος είναι! «Καραντινα» είναι διάστημα 40 ημερών, όχι δεκατεσσάρων! Που, κι αυτές, ποικίλλουν, ανάλογα με τον προσβαλλόμενο!

Αν είσαι γιατρός, η δική σου καραντίνα δύναται νάναι επταήμερη, για το «κοινό καλό»! Το σχέδιο είναι παγκόσμιο. Θα μιλήσω για το τί έγινε εδώ. Να ξεκινήσω από το χαρακτηρισμό της «πανδημίας»; Στην Ελλάδα, σύμφωνα με την ομολογία των αρχών, ασθένησε το 0.0001% του πληθυσμού! Από γρίπη πέθαναν περισσότεροι, πλείστοι εξ αυτών εμβολιασμένοι κατά της γρίπης! Φύλλο δεν κουνήθηκε! Κουβέντα ανησυχίας από τα κανάλια, καμμιά! Αίφνης, για το απίθανο, ομολογημένο, ποσοστό (χωρίς να υπολογίσουμε το πιθανό «φούσκωμα» που αποκλείεται να μην έκαναν) 0.0001% φέρνουν την καταστροφή!

Και ωραία! Αντιμετωπίζεις, σοβαρά, την απειλή μιας πανδημίας! Γνωρίζεις και τις αδυναμίες του συστήματος υγείας. Ποιά είναι η πρώτη σου κίνηση; Την ίδια στιγμή, ει δυνατόν, εκείνες τις προσλήψεις 4.000 γιατρών κι άλλων τόσων νοσηλευτών, που ακύρωσες την πρώτη μέρα που ανέλαβες, εφ” όσον θεωρούσες άχρηστο το σύστημα υγείας- αλλά αίφνης το αγάπησες, τις προχωράς και προσλαμβάνεις αυτούς τους «έτοιμους» ανθρώπους που από το καλοκαίρι περιμένουν! Αντ’ αυτού, πρώτη πρώτη κίνηση της κυβέρνησης, τα 11 δις στα κανάλια. Τι καταλαβαίνει ένας ηλίθιος απ” αυτό; Δε χρειάζεται, επί του προκειμένου, να είσαι «εξυπνος» και να καταφύγεις σε θεωρίες συνωμοσίας! Βλάκας περήφανος αν είσαι, τι καταλαβαίνεις;

«Επειδή η απειλή είναι παραμύθι, δεν παίρνω γιατρούς αλλά πληρώνω τα κανάλια, ώστε να πείσουν για τη σοβαρότητα της κατάστασης.» Κι εκείνοι, καλοί αρωγοί και αγωγοί, ολημερίς κι ολονυχτίς μένουν σπίτι, μήπως πείσουν κι εμάς. Ένας ιδιότυπος στρατιωτικός νόμος! Μια προστιμοεισπρακτική μηχανή κερδών. Η επιβολή, έναντι των στοιχειωδών ελευθεριών σου, με πρόσχημα μία απειλή που έχουν μεγεθύνει στον υπέρτατο βαθμό. Μία κυβέρνηση που το περίμενε, υποτίθεται, δεν είχε προμηθευθεί στοιχειώδη πράγματα: Μάσκες, αναπνευστήρες κι επέμενε να μη θερμομετρεί στα αεροδρόμια! Ποτέ δεν έγινε αντιληπτό το «γιατί».

Η εκδοχή πως ήθελε να φέρει εδώ το σκοτεινό αντικείμενο της δικαιολογίας και για αυτό υπήρξε τόσο χαλαρή στην αρχή, εν αντιθέση με την ταχύτητα που επέδειξε αμέσως μετά, αντιμετωπίζεται ως ακριβής. Όχι; Στο τρίτο, νομίζω, έτος της Ιατρικής, εισάγεται η μικροβιολογία. Ένας τριτοετής φοιτητής, ισχυρίζεται ο Θόδωρος, φίλος ιατρός, γνωρίζει εκείνα που τεχνηέντως μας κρύβουν ή τα παρουσιάζουν όπως προτιμούν. Επιγραμματικά, αναφέρει ότι:

«1. Όλοι οι ιοί εξασθενούν όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, ειδικά το καλοκαίρι μας απασχολούν ελάχιστα έως καθόλου.

  1. Όλοι οι ιοί καταλείπουν ανοσία μετά την αποδρομή τους έστω και ολιγόμηνη (κάποιοι ακόμα και ισόβια όπως η ιλαρά, η ανεμεβλογιά, η λοιμώδης μονοπυρήνωση κ.λπ.)
  2. Όλοι οι ιοί έχουν την ιδιότητα να μεταλλάσσονται πολύ εύκολα (ειδικά οι ιοί RNA όπως ο Covid19), κάτι που συμβαίνει άλλωστε αιώνες τώρα με τη γρίπη, αυτό όμως δεν τους αλλάζει ως δια μαγείας από μη παθογόνους για τον άνθρωπο σε μαζικά θανατηφόρους (όπως προσπαθούν να μας πείσουν κάποιοι).
  3. Όλοι οι ιοί είναι ουσιαστικά εντελώς ανενεργοί έξω από τον ξενιστή τους (το ανθρώπινο κύτταρο π.χ.) και επομένως δεν μπορούν να «αιωρούνται» για ώρες ως παθογόνοι στον αέρα όπως ειπώθηκε (και το χειρότερο όλων, έγινε πιστευτό).
  4. Όλοι οι ιοί απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν ως ζωντανοί οργανισμοί (όπως είναι π.χ. τα βακτήρια) και γι αυτό ο όποιος πολλαπλασιασμός τους δεν μπορεί να γίνει έξω από ένα ζωντανό κύτταρο (στο οποίο όπως είπα, δρουν μόνο ως ξενιστές).
  5. Όλοι οι ιοί μεταδίδονται με σωματικά υγρά ασθενούς (π.χ. αίμα όπως στο AIDS, σάλιο και εκκρίσεις όπως στον Covid19 αλλά και τη γρίπη) εφόσον έλθουν σε ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ με κάποια «πόρτα εισόδου» στον οργανισμό (π.χ. ανοιχτή πληγή στο AIDS, στοματική κοιλότητα, βλεννογόνος μύτης ή ματιών σε γρίπη και Covid19).

Επομένως, μόνο αν κάποιος βήξει ή φτερνιστεί πάνω μας μπορούμε να κολλήσουμε και στην περίπτωση φυσικά που με άπλυτα χέρια αγγίξουμε το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια μας. Τα περί 8 και 18 μέτρων προσωπικά θα με έκαναν να γελάσω αν δεν έκρυβαν πίσω υστερόβουλες σκέψεις όσων τα λένε.

Αυτά αφορούν βασικότατες γνώσεις για ένα τριτοετή φοιτητή Ιατρικής. Αν τώρα κάποιος ακόμα και με τον τίτλο του εκπροσώπου οποιουδήποτε φορέα υγείας, ελληνικού ή διεθνούς, βγει και πει άλλα, ας έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί να μην μιλάει από μόνος του αλλά για συμφέροντα τρίτων. Το αφήνω εδώ, δεν μπορώ να γίνω πιο σαφής…

Πάμε τώρα και σε 2-3 ακόμα παραδοχές που θα μας ανοίξουν λίγο περισσότερο τα μάτια (ελπίζω)…

  1. Το τεστ ταυτοποίησης του ιού με τη μέθοδο PCR δεν είναι ούτε ειδικό για τον Covid19 ούτε ενδεικτικό ενεργού λοίμωξης. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ μπορεί να δώσει θετικό το τεστ ακόμα κι αν είχε προσβάλλει τον οργανισμό ένα τρίμηνο και παραπάνω πριν (και φυσικά πλέον έχει αποδράμει). Μπορεί με λίγα λόγια να ανιχνευτούν υπολείμματα γενετικού υλικού (RNA) ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ (από τους οποίους προσβαλλόμαστε πολύ συχνά και τα θεωρούμε «γριπούλες») ακόμα κι αν έχουμε αναρρώσει πλήρως και δεν είμαστε πλέον φορείς !!!… για φαντάσου…
  2. Έχει γίνει επισήμως παραδεκτό (και όχι μόνο στη χώρα μας) ότι έχουν δηλωθεί αποβιώσαντες ως απώλειες κορονοϊού ακόμα και ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ενώ η αιτία θανάτου ήταν προφανέσταστη (εγκεφαλικό, ανακοπή κ.λπ.) Αυτό φυσικά δεν συνέβαινε ούτε με τη γρίπη ούτε με άλλα λοιμώδη νοσήματα. Αν συνδυάσουμε λοιπόν αυτό το γεγονός με τα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, σε σχέση με τα τεστ, καταλαβαίνουμε ότι ως «νεκροί από κορονοϊό» μπορεί να θεωρηθούν και άνθρωποι που έπαθαν εγκεφαλικό στα 85 τους και είχε τύχει να μολυνθούν από οποιονδήποτε κορονοϊό ακόμα και πριν από τα Χριστούγεννα !!!…για φαντάσου Νο 2…
  3. Έχει επίσης γίνει επισήμως παραδεκτό (και όχι μόνο στη χώρα μας) ότι τα πραγματικά κρούσματα του ιού είναι ίσως και 10 φορές περισσότερα (το λιγότερο). Και φυσικά, όταν κάποιος «ινστρούχτορας» το δηλώνει αυτό, κανείς δημοσιογράφος δεν του ρωτάει το απλό «Άρα, η θνησιμότητα του ιού είναι 10 φορές μικρότερη, άρα πολύ-πολύ μικρότερη από άλλες ιογενείς λοιμώξεις;». Είναι προφανές γιατί δεν το ρωτάει κανείς . Κλείνω με μία μικρή παραπομπή στον Ιπποκράτη (στο όνομα του οποίου ορκίζονται όλοι όσοι πρόκειται να γίνουν γιατροί)…

Ο όρκος του Ιπποκράτη λοιπόν δηλώνει ευθέως ότι κανείς γιατρός ή λειτουργός υγείας δεν έχει δικαίωμα να χορηγήσει δια της βίας οποιοδήποτε φάρμακο σε ασθενή ή υγιή εφόσον αυτός δεν θέλει να το πάρει και αρνείται κατηγορηματικά. Ας το έχουν αυτό υπ” όψιν όσοι ονειρεύονται μαζικούς εμβολιασμούς υποχρεωτικούς διά νόμου…

Σας αφήνω με μόνο μία παραίνεση… συνδυάστε ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, σκεφτείτε τα προσεκτικά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα…

Θοδωρος Περβανας»

Από Ιατρικής άποψης, λοιπόν, γνωρίζει ένας τριτοετής φοιτητής της Ιατρικής τη δυνατότητα σοβαρότητας του ιού, εκτός αν πρόκειται για κάτι άλλο και δε μας το λεν! Εάν αυτό, όμως, δεν ισχύει, είναι πραγματικά απορίας άξιον πως πουλάνε τόσο φτηνά πράγματα από το οπλοστάσιο του Χάρβαρντ τους! Δε θέλω να ασεβώ απέναντι στον κύριο Τσιόδρα, μα διαρκώς ανακαλύπτω πίσω από το μειλίχιο ύφος του, παραπτώματα ασυγχώρητα. Από την άνεση του να συμβουλεύσει τους πιστούς να μην πάνε στην εκκλησία, επειδή δε θα παρεξηγηθεί ο θεός- τη στιγμή που ο δικός του παρεξηγιάρης θεός, του επέτρεψε να ψέλνει, μέχρι τις χοντράδες που έρχονται σε αντιδιαστολή είτε με το παρόν, είτε με το παρελθόν του.

Πότε ο ιός ήταν ακίνδυνος, χιλιάδες ιούς αντιμετωπίζουμε κάθε χρόνο, κατασκευάζουμε ιούς, η Γουχάν δεν έχει πτήση απ” ευθείας !! Του λείπει το μυαλό λέτε; Δε νομίζω, αυτοί του Χάρβαρντ εκπαιδεύονται στην τεχνική του «ανοήτως ανόητος φαίνεσθαι». Τα μέτρα… Δεν έχουν καμμιά σχέση και συνοχή, ως προς ένα στόχο και αποτελούνται αποκλειστικώς και μόνο από απαγορεύσεις! Οι οποίες, επιπροσθέτως, σε τίποτα δεν μπορούν να σχετίζονται με τον ιό.

Ερωτώ εχέφρονες και παρακαλώ μίαν απάντηση:

  1. Μετά τις οκτώ το βράδυ, είναι περισσότερες οι πιθανότητες να κολλήσω ιό στο δρόμο, για αυτό απαγορεύσατε την κίνηση;
  2. Πηγαίνοντας σε μία παραλία και βουτώντας στη θάλασσα, κινδυνεύω να κολλήσω τον ιό;
  3. Εφ” όσον δύναμαι, με την αναλογία έστω 10τμ/1 πρόσωπο, να μπω στο σούπερμαρκετ, γιατί δε μπορώ αντιστοίχως στην εκκλησία;
  4. Γιατί οι ειδικές για την περίσταση εξουσίες ασκούνται μόνο έναντι Ελλήνων;

Έχουμε το παράδοξο καθ” ολοκληρίαν: Ο Έλληνας πρέπει να παρουσιάσει χαρτί αδείας εξόδου από το σπίτι του, τη στιγμή που εκείνος που δε διαθέτει χαρτί εισόδου στη χώρα, δεν ελέγχεται.

  1. Εφ” όσον ο ιός είναι τόσο επικίνδυνος κι απαγορεύεται να μπαίνουμε σε καράβια και λεωφορεία, γιατί καθ” όλη τη διάρκεια του εγκλεισμού μας, μεταφέρετε στριμωγμένες μάζες φιλοξενούμενων εποίκων και τους σπέρνετε σε όλη τη χώρα;

Αντιλαμβανόμεθα ότι θέλετε πριν καλοκαιριάσει να αδειάσουν τα υπερφορτωμένα νησιά, ώστε νάρθουν άλλοι τόσοι ύστερα, αλλά δεν έχουν κίνδυνο εκείνοι; “Η μήπως, ομολογεί η κυβέρνηση ότι δεν την ενδιαφέρει, αρκεί να τους σπείρει στην ενδοχώρα, ν” αρρωστήσουν άπαντες ει δυνατόν!

  1. Ισχυρίζονται ότι τώρα μαθαίνουν τον ιό, δεν τον ξέρουν. Αξιοθαυμάστως, όμως, ξέρουν πως να τον σκοτώνουν κι έχουν εξαπολύσει θεραπείες κατά το δοκούν κι ορυμαγδό απολυμαντικών επιθέσεων με άγνωστες ουσίες.

Σταματούν εδώ τα αναρίθμητα ερωτήματα, γιατί δεν υπάρχει νόημα. Είναι τόσο διάτρητη και ανακόλουθη η διαδικασία και τόσο εκτεθειμένοι οι ίδιοι στην απλή, απλούστατη, ανθρώπινη λογική! Αν αυτά απαντηθούν, που το αποκλείω, θάχουμε να παραθέσουμε κι άλλα τόσα, μην έχετε αμφιβολία. Στο δε ανόητο ερώτημα: «Μα φέρνουν τόση καταστροφή στην οικονομία δίχως λόγο;», θα απαντήσω, ευνοήτως, πως ποτέ τον καπιταλισμό δεν ενόχλησαν οι ζημιές, ξέρει ότι εμείς θα τις πληρώσουμε. Ειδ” άλλως δε θα γινόντουσαν τόσοι καταστροφικοί πόλεμοι.

Ας πάμε τώρα σε κάτι άλλο… Μία σειρά ασυνάρτητων, φαινομενικά, κινήσεων που αξίζει να σημειωθούν. Ενδεχομένως να μην είναι ασχετίλα που τις δημιούργησε, μα αντίθετα έξυπνο κι οργανωμένο σχέδιο…

Ο πρώτος νεκρός της Αμαλιάδας, θάβεται σα να μη συμβαίνει τίποτε. Ο άτυχος Γερμανός καθηγητής, με ειδικότητα στις ραδιενέργειες, θάβεται σε μεταλλικό φέρετρο και ρήτρα να μην πειραχθεί για δέκα χρόνια!!! Τι ειν” τούτο; Βλέπουμε να δανείζονται νεκρούς. Να μην πεθαίνει κανείς από άλλη αιτία για ένα διάστημα. Να δίνεται καθημερινά έμφαση στο θάνατο κάποιου, ακόμα κι αν ήταν 96 ετών με παρακείμενα και υποκείμενα νοσήματα. Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, που σκοπό μόνο την τρομοκρατία μπορούν να έχουν.

Ενόσω σκούζουν να μη βγαίνει ο κόσμος, να μη γιορτάσει Πάσχα, επιτρέπουν στους εαυτούς τους βολτίτσες ως το Καρπενήσι ή την ορεινή Κορινθία, Αρκαδία, Αλεξανδρούπολη! Η ρουφιανιά αρχίζει να παίρνει επίσημη κάλυψη, «Η ανησυχία για την υγεία μας»! Μάνα καταδίδει το γιό, με την ενθάρρυνση των αρχών και του τύπου! Θυμάστε την εποχή Τσαουσέσκου ή του Στάλιν, εσείς; Σας πείραζε ο Παπαδόπουλος και η 21η Απριλίου; Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, τώρα, οι πλέον φασιστικές πρακτικές, εξικνούνται σε καθήκον του πολίτη, που ανησυχεί για την υγεία του!

Που το πάνε; Για σκεφθείτε! Επειδή έπρεπε να εντείνουν τα μέτρα, έβγαλαν ψεύτικα βίντεο από παραλίες. Συγκρίνουν την Ελλάδα με την Αμερική και τη Γαλλία, όχι όμως με χώρες ίδιου πληθυσμού. Μιλούν τρομοκρατικά για την πιθανότητα να είναι υπερπολλαπλάσια τα κρούσματα απ” όσα διέγνωσαν, μα αποσιωπούν πως αυτό σημαίνει υπερπολλαπλάσια θνησιμότητα! Τον πρώτο καιρό, που σας ετοίμαζαν, οι παρουσιάστριες των ειδήσεων, ανεξαρτήτως καναλιού, ήσαν ντυμένες ωσάν χήρες! Δείτε τους! Σαν έτοιμοι από καιρό συμπεριφέρονται.

Αμέσως νομοθετούν, αμέσως διαπραγματεύονται, συνάπτουν δάνεια, συνομολογούν. Φροντίζουν σχολαστικά, ο τουρισμός που, μόνος, μας βόηθησε να αντέξουμε τα μνημόνια, να κατεβάσει ρολά! Κάνουν ό,τι αγαπάνε, δίχως καν τη, συμφωνούσα πάντα, αντιπολίτευση. Η χώρα διοικείται με νομοθετικά διατάγματα. Ο Παπαδόπουλος, σάπισε στη φυλακή επειδή το έκανε! Δεν τον έβγαλαν ούτε μετά από 30 χρόνια- πείτε μου: ποιός στυγερός δολοφόνος, έκατσε 30 χρόνια φυλακή; Ο Γιωργάκης Παπανδρέου που επόμενος, μετά απ” αυτόν, τόλμησε να το σκεφθεί (ώστε να δώσει υπερεξουσίες στον Παπακωνσταντίνου, με τη φάλτσα πισίνα, για να μας χώσει στα μνημόνια και την αγκαλιά του ΔΝΤ δίχως να το καταλάβουμε), αντιθέτως χαίρει απολύτου υγείας και εκτιμήσεως, δίχως να πληρώσει ουδείς για το ατόπημά του!

Επόμενος που το σκέφθηκε, αυτός ο νεοφερμένος! Δε δείχνει να πληρώσει μελλοντικά κάποιο τίμημα, ούτε αυτός! Αυτή η ιστορία, επιφανειακά μια κατάληξη θάχει. Ένα βασικό κέρδος (το βασικότερο!) με παράπλευρα μικρά «κερδάκια». Εκτός των, βέβαιων, οικονομικών. Με τη δικαιολογία του εμβολίου, θα μας τσιπάρουν, υποχρεωτικά, όλους! Γι αυτό είναι τόσο τρομακτικός ο ιός τους! Για να πάτε πρόθυμα, αυτοβούλως και οικειοθελώς, προσκυνημένα να κάμετε το εμβόλιο. Οι λίγοι «γραφικοί» που θα το αρνηθούν, αν δε λυώσουν κάτω από τη γενική (ιδού η ρουφανιά!) κατακραυγή, σε κάποιο ψυχιατρείο θα καταλήξουν.

Μία πρόβα έγινε ήδη στην Αλεμάνια. Δικηγόρος που θέλησε να μηνύσει για την αντισυνταγματικότητα των μέτρων, βρέθηκε σ” ένα δωμάτιο ψυχιατρείου, να κοιμάται κατάχαμα, δίχως κρεβάτι. Εύκολα γενικεύεται κάτι τέτοιο, ειδικά αν κουβαλάς τον «επιρροέα» τους στο τσιπάκι σου. Ένας τύπος μοναξιάς που μας επιβάλλει, μια σχολαστικότητα στην καθημερινότητα, που δε θα επιτρέπει στον εγκέφαλο να δει παραπέρα και άλλα συμπαρομαρτούμενα που ακολουθούν, λογίζονται στα «κερδάκια». Αυτό που εμφανώς για ένα ελαφρά σκεπτόμενο μυαλό επιδιώκουν, είναι να αποκτήσουν όλοι και αδιαμαρτύρητα, καθένας το μπαρ κόουντ του. Ύστερα θα μπορούν με άνεση να μας τοποθετήσουν στα ράφια και να μας παρουσιάσουν το νέο μεγάλο κίνδυνο, που θα ολοκληρώσει την παγκοσμιοποίησή τους! Τους εξωγήινους!!!

Μόλις εμφανισθούν, η έντρομη κι απόλυτα, πλέον, ποδηγετημένη και καθοδηγούμενη ανθρωπότητα, θα παρακαλέσει ώστε να επιβληθούν νέα μέτρα και να μας σώσουν οι σοφοί- και κατά κανόνα ανίκανοι! Πιστεύω πως ζούμε τον αιώνα όπου η ανθρωπότητα θα μηδενίσει το κοντέρ, διαρρηγνύοντας κάθε δεσμό με το παρελθόν. Ξεκίνησε με την καταστροφή του αναμφισβήτητου συμβόλου της καπιταλιστικής ευμάρειας. Τους δίδυμους πύργους. Αργότερα, πέρασε κάτι στα ψιλά, ήταν κι ο τιμάριθμος που ανέβαινε, ο κόσμος σε κίνδυνο πολέμου… Η Παλμύρα καταστράφηκε με σφυριά, από χέρια τζιχαντιστών! Κανείς δε θα μπορούσε να το κάμει καλύτερα!

Κάτι που φοβούμαι μας διέφυγε, είναι πως η Παλμύρα δεν αποτελούσε παρά μιά πρόβα! Μακάρι να διαψευσθώ, μα ο αιώνας φοβούμαι θα τελειώσει με την καταστροφή του Παρθενώνα. Και τότε η ανθρωπότητα, που με την τεχνολογία της θα έχει καταστρέψει όλες τις παλιές συνήθειες του πλανήτη, ακόμα κι αυτή την ίδια την τροφή, εξαφανίζοντας τις μέλισσες κι αδιαφορώντας, θα στείλει στο μέλλον το σήμα της: Ξαναρχίζει! Δυστυχώς, φοβούμαι πως τόσο άχρηστοι είμαστε, αδύναμοι να υπερασπισθούμε κληρονομιές.

Καλλιεργηθήκαμε να γίνουμε ανάξιοι, δίχως ερείσματα, απλοί καταναλωτές. Ώστε εύκολα ένα τέτοιο σχέδιο να πραγματοποιηθεί.

Τέλη Απρίλη 2020



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved