Το υπουργείο εκβιάζει

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΚΒΙΑΖΕΙ

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ

Το υπουργείο εκβιάζει: γράφει ο Κώστας Πετρόπουλος

Η απεργία είναι κάτι το ιερό για έναν εργαζόμενο. Αυτό φαίνεται να το ξεχνά ο υπουργός εργασίας. Ή να μην το ξέρει. Πιθανόν να μην αντέχει το διάλογο. Όμως αυτός είναι ο θεμέλιος λίθος της δημοκρατίας. Εκτός και αν δεν πιστεύει ούτε σε αυτή.

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΚΒΙΑΖΕΙ: ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΛΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ

Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Χατζηδάκης από τότε που ανέλαβε το υπουργείο Εργασίας έδειξε ένα μοχθηρό πρόσωπο στους εργαζόμενους που εποπτεύει. Το είχαμε δει ξανά όταν είχε αναλάβει υπουργείο στην κυβέρνηση Καραμανλή. Όμως εδώ ξεπέρασε τον εαυτό του. Ο ολοκληρωτισμός και η απαξίωση στους εργαζόμενους στις υπηρεσίες που εποπτεύει δεν έχουν προηγούμενο.

Το υπουργείο εκβιάζει: Είχαμε γράψει ότι θέλει να ξεπουλήσει το φορέα της κοινωνικής ασφάλισης. Είχαμε κάνει λάθος. Θέλει να το χαρίσει. Αυτό που έφτιαξε ο Ιωάννης Μεταξάς θέλει να το γκρεμίσει. Το κακό είναι ότι πίστευε ότι όλα αυτά θα περάσουν χωρίς αντιδράσεις από τους εργαζόμενους. Διαβάζουμε ότι οι αντιδράσεις τους ήταν άμεσες.

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΚΒΙΑΖΕΙ: Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΠΟΚΠ

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής είναι σαφής. Την παραθέτουμε ως έχει:

Καταγγέλλουμε τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Και της Διοίκησης του ΕΦΚΑ προκειμένου να στήσουν απεργοσπαστικό μηχανισμό. Εκβιάζοντας, απειλώντας και διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα. Να εξαναγκάσουν τους εργαζόμενους στον ΕΦΚΑ να εργαστούν ενόσω συμμετείχαν σε μία καθ’ όλα νόμιμη απεργία της ΑΔΕΔΥ.

Καταγγέλλουμε την τρομοκρατία που ασκήθηκε κατά των απεργών και την οποία αγνόησαν οι συνάδελφοι στο σύνολό τους. Είχε προηγηθεί η δικαστική προσφυγή της Διοίκησης του ΕΦΚΑ κατά της απεργίας μας. Ωστόσο, παρά τα όσα επιχειρήθηκαν και ειπώθηκαν, η απεργία όχι μόνο πραγματοποιήθηκε, αλλά ήταν μαζικότατη. Το ίδιο ίσχυσε τόσο για το κεντρικό συλλαλητήριο στην Αθήνα. Όσο και για τις κατά τόπους συγκεντρώσεις στην Περιφέρεια.  

Το υπουργείο εκβιάζει

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΚΒΙΑΖΕΙ: ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑ

Δεδομένου ότι η αυριανή απεργία της Ομοσπονδίας μας κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική. Από το αρμόδιο δικαστήριο για τυπικούς λόγους. Η ΠΟΠΟΚΠ υπέβαλε αίτημα προς την Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ για προκήρυξη νέας 24ωρης απεργίας στον χώρο του ΕΦΚΑ. Αύριο Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου. Ζητήσαμε εγγράφως και από την ΠΟΣΕ ΙΚΑ να πράξει το ίδιο.

Μετά το αίτημα της ΠΟΠΟΚΠ, η Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ προκήρυξε νέα 24ωρη απεργία. Για αύριο Παρασκευή 24Δεκεμβρίου για τους εργαζόμενους στον ΕΦΚΑ. Για όσους ανήκουν στη δύναμη της ΠΟΠΟΚΠ. Στην οποία σας καλούμε να συμμετάσχουμε μαζικά και δυναμικά. Όπως σήμερα, γυρίζοντας την πλάτη στους εκβιασμούς και στις άθλιες μεθοδεύσεις.

ΚΑΛΟΥΜΕ αύριο, 24/12/2021, να δώσουμε το αγωνιστικό «παρών» στην απεργιακή συγκέντρωση. Στο κεντρικό κτήριο του ΕΦΚΑ (Ακαδημίας 22) στις 10.30 πμ. Δεν θα σταματήσουν εάν δεν τους σταματήσουμε.

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΚΒΙΑΖΕΙ: ΤΑ ΟΙΚΕΙΑ ΒΕΛΗ

Το υπουργείο εκβιάζει: Η ΔΑΚΕ ΕΦΚΑ Κεντρικής Μακεδονίας χαιρετίζει την πρωτοφανή συμμετοχή των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ στη σημερινή 24ωρη Απεργία της ΑΔΕΔΥ. Η απαράδεκτη κίνηση της Διοίκησης να ζητήσει, με έγγραφο που εκδόθηκε στις 11:50 π.μ. Από τους υπαλλήλους να επιστρέψουν στην εργασία τους. Λέγοντας ότι η απεργία των ΠΟΣΕ ΕΦΚΑ και ΠΟΠΟΠΚ κρίθηκε παράνομη. Αποσιωπώντας ότι η απεργία της ΑΔΕΔΥ είναι σε ισχύ. Δείχνει τον πανικό που επικράτησε μετά την μαζική συμμετοχή μας στην απεργιακή κινητοποίηση.
Δεν εφησυχάζουμε. Υπερασπιζόμαστε μέχρι τέλους την τιμή και την αξιοπρέπεια μας. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας για: Καλύτερες συνθήκες εργασίας στον ΕΦΚΑ. Καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να τα καταφέρουμε!

Μετά από αυτά ο σχολιασμός μας είναι περιττός.

 

Διαβάστε τα άρθρα πολιτικής ανάλυσης

Δείτε τα βίντεο που έχουμε ετοιμάσει



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved