Επιτροπή

ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Επιτροπή: γράφει ο Κώστας Πετρόπουλος

Η Τριμερής Επιτροπή συστήθηκε το 1973 από πολίτες της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Ιαπωνίας. Δημιουργήθηκε για να συσφίγξει τους δεσμούς μεταξύ των τριών γεωγραφικών περιοχών. Να διαμοιράσει ευθύνες ηγεσίας σε πιο διευρυμένη διεθνή κλίμακα. Ένας από τους βασικούς ιδρυτές της ήταν ο βαθύπλουτος Αμερικανός τραπεζίτης Ντέιβιντ Ροκφέλερ. Προφανώς εμπνευσμένος από το βιβλίο του καθηγητή Ζμπίγκνιου Μπρεζίνσκι, «Between two ages» («Μεταξύ δύο εποχών»), αμετάφραστο στα ελληνικά. Ο συγγραφέας προτείνει μια συμμαχία μεταξύ Βόρειας Αμερικής, Δυτικής Ευρώπης και Ιαπωνίας. Ο Ροκφέλερ προσπάθησε να δημιουργήσει έναν ανάλογο οργανισμό στην πραγματικότητα.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΤΑ ΜΕΛΗ

Μέλη είναι εκπρόσωποι της κοινωνικής ελίτ. Στους κόλπους της Τριμερούς Επιτροπής λέγεται ότι βρίσκονται 335 εξέχουσες προσωπικότητες. Ανήκαν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στην πολιτική, στην ακαδημαϊκή κοινότητα και στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Ανάμεσά τους θεωρείται πως συγκαταλέγονται αξιωματούχοι όπως: Ο Πολ Βόλκερ, πρώην επικεφαλής της Ομοσπονδίας Τραπεζών των ΗΠΑ (Federal Reserve System). Ο Άκιο Μορίτα, διευθύνων σύμβουλος της Sony. Ο κόμης Ότο Λαμπσντόρφ, αρχηγός του Ελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος της Γερμανίας. Ο Χένρι Κίσινγκερ και ο Μπιλ Κλίντον. Κορυφαία στελέχη εταιρειών όπως η ΑΤ&ΤΑ, η Pepsico και η Chase Manhattan Bank και πολλών άλλων είναι επίσης μέλη.

Η Τριμερής Επιτροπή συνεδριάζει μια φορά τον χρόνο, την άνοιξη. Συζητάει παγκόσμια προβλήματα και ίσως θα βρει λύσεις. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά η πολιτική δύναμη πίσω από τον σχηματισμό της Νέας Παγκόσμιας Τάξης (New World Order). Σύμφωνα με οπαδούς των θεωριών συνωμοσίας αυτή η επιτροπή είχε έναν και μόνο στόχο: Να εξαλείψει κάθε πολιτική κυριαρχία στη γη. Να θέσει τους πάντες υπό την εξουσία μιας και μόνης κυβέρνησης και μιας και μόνης τράπεζας.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ

Άλλοι θεωρούν την Τριμερή Επιτροπή μια ομάδα που απλώς προσπαθεί να διασφαλίσει την προστασία των παγκόσμιων οικονομικών συμφερόντων. Όπως η ΑΤ&ΤΑ και των Ροκφέλερ. Κρύβεται πίσω από μια μάσκα καλοσύνης. Ο αληθινός στόχος της Τριμερούς Επιτροπής δεν είναι να προστατεύει τα συμφέροντα των κατώτερων τάξεων. Είναι να πείσει διακριτικά τους ανθρώπους ότι πρέπει να σκύψουν το κεφάλι μπροστά στις απαιτήσεις τραπεζών και εταιρειών.

Επιτροπή

Μεταξύ των μελών της Τριμερούς Επιτροπής βρίσκονται μερικά από τα σημαντικότερα και ισχυρότερα ονόματα: Στον κόσμο της πολιτικής, των επιχειρήσεων και των μέσων ενημέρωσης. Πολλοί θεωρητικοί της συνωμοσίας δύσκολα πείθονται ότι ο ρόλος της είναι καθαρά συμβουλευτικός.

Οι συνωμοσιολόγοι πιστεύουν ότι Αμερικανοί πρόεδροι, παγκόσμιοι ηγέτες και άλλα μέλη της παγκόσμιας ελίτ δεν θα έχαναν πολύτιμο χρόνο από το πρόγραμμά τους για να παρακολουθήσουν κάτι που χρησιμεύει μόνο για συζητήσεις. Υπάρχει η μυστηριώδης έλλειψη συμφέροντος από πλευράς των μέσων μαζικής ενημέρωσης για τη συνεδρίαση της Τριμερούς Επιτροπής. Αυτό σημαίνει ότι δεν είχαν καν την ευκαιρία για φωτογραφίες, δηλαδή για προσωπική προβολή.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΥΠΟΠΤΟΙ

Οι τέκτονες. Οι θεωρίες αφθονούν για το ότι οι τέκτονες εκλέγουν την ατζέντα της Τριμερούς Επιτροπής. Διαμορφώνοντας έτσι τις αποφάσεις και την επιρροή της στην παγκόσμια πολιτική. Στόχος να εξασφαλίσουν την πλήρη κυριαρχία των τεκτόνων στον πλανήτη. Ωθώντας αργά τον κόσμο προς την σφαίρα επιρροής της Νέας Παγκόσμιας Τάξης. Οι ελευθεροτέκτονες θα μπορούσαν να επιτύχουν επιτέλους τον τελικό τους στόχο. Συνθλίβοντας κάθε αντίθετη γνώμη υπό τους αυστηρούς κανόνες και τη βαρβαρότητα της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Οι πεφωτισμένοι. Μια άλλη μυστηριώδης, σκιώδης ομάδα. Κάποιοι φοβούνται ότι βρίσκεται στα παρασκήνια όλων των κυβερνήσεων. Είναι μια ακόμα υποψήφια ομάδα στην οποία αποδίδεται ο έλεγχος της Τριμερούς Επιτροπής.  Όπως και οι τέκτονες, οι πεφωτισμένοι επιδιώκουν παγκόσμια κυριαρχία σε κάθε τομέα. Εξίσου ύποπτοι: η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, άλλη υποτιθέμενη «ομάδα συζήτησης», με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας. Ξεκάθαρα μερικώς χρηματοδοτούμενη από τους Ροκφέλερ.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΟΙ ΑΣΥΝΗΘΕΙΣ ΥΠΟΠΤΟΙ

Εξωγήινοι. Σύμφωνα με αυτή την άποψη, μια άγνωστη εξωγήινη δύναμη προσπαθεί να καταλάβει τον πλανήτη μας. Συνεργάζεται με την Τριμερή Επιτροπή, τη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ και το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων των ΗΠΑ (Council of Foreign Relations). Είναι ξεκάθαρο πως η κατάκτηση θα αποδεικνυόταν πολύ απλούστερη υπόθεση για τους εξωγήινους αν οι κυβερνήσεις και όλοι οι στρατοί είχαν ενοποιηθεί. Αυτό θα γινόταν στο πλαίσιο της Νέας Παγκόσμιας Τάξης. Όσοι συνεργάζονται με τους εξωγήινους θα αποφύγουν τις φρικαλεότητες που αναπόφευκτα θα πλήξουν εμάς τους υπόλοιπους.

Ναΐτες Ιππότες. Ο μεγάλος αριθμός τραπεζιτών και χρηματιστών που εμπλέκονται στην Τριμερή Επιτροπή έχει πείσει ορισμένους ότι η οργάνωση ιδρύθηκε υπό την αιγίδα των Ναϊτών. Υπήρξαν οι πρώτοι αληθινά διεθνείς τραπεζίτες παγκοσμίως. Εξακολουθούν να οργανώνουν κρυφά όλες τις μυστικές κινητήριες δυνάμεις στον κόσμο της παγκοσμίου επιχειρηματικότητας. Ο ρόλος της Επιτροπής είναι να βοηθά του Ναΐτες να κρατούν το πολιτικό κλίμα του πλανήτη στα σωστά επίπεδα. Ο έλεγχός τους μπορεί να παραμείνει σταθερός και τα κέρδη τους να αυξάνονται.

Επιτροπή

ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΤΟ ΠΕΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ

Υπάρχει μια περίεργη έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά των μέσων ενημέρωσης σχετικά με τις συνεδριάσεις της Τριμελούς Επιτροπής. Φαίνεται πραγματικά εξαιρετικά παράδοξη αν λάβουμε υπόψη το προφίλ πολλών εκ των συμμετεχόντων.

Σε έναν κόσμο όπου ο Πρόεδρος των ΗΠΑ «βομβαρδίζεται» από φλας και μικρόφωνα. Ακόμα και όταν κάνει κάτι εντελώς ασήμαντο, όπως π.χ. να βγάλει βόλτα το σκύλο του, προκαλεί ενδιαφέρον. Όταν παρευρίσκεται σε κάποια συνάντηση της Τριμελούς Επιτροπής οριακά γίνεται αναφορά στα δελτία ειδήσεων.

Παρά την επιμονή της επιτροπής ότι πρόκειται απλώς για «ομάδα συζήτησης» και ότι όλα τα πρακτικά των συναντήσεων είναι διαθέσιμα στο κοινό. Αυτή η σκιά στις δραστηριότητές της είναι ανησυχητική. Λαμβάνοντας υπόψη με τον όποιο τρόπο που ο Κλίντον δεν μπόρεσε να ελέγξει το τσίρκο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, γύρω από την υπόθεση Λεβίνσκι, από πού αντλεί η Τριμερής Επιτροπή τη δύναμη να φιμώνει τα μέσα όποτε τη βολεύει;

ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ

Η Τριμερής Επιτροπή αυτοανανεώνεται κάθε τρία χρόνια. Το 2003 επικαιροποίησε την 30ετή ατζέντα της σχετικά με τη διεθνή αλληλεξάρτηση. Αντικαθιστώντας την με την παγκοσμιοποίηση. Προφανώς λόγω της αύξησης των δυνάμεων που αντιτίθενται στην τάση αυτή, η οποία διαρκώς εντείνεται.

Το τι ακριβώς έχει να πει για το θέμα η Σίρλεϊ Τεμπλ και η Μπάρμπαρα Γουόλτερς, μέλη και οι δύο της Τριμελούς Επιτροπής, εξακολουθεί να αποτελεί θέμα συζήτησης μεταξύ των φανατικών συνωμοσιολόγων.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Εάν επρόκειτο να υπάρξει Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χρειαζόταν, άραγε, να υπάρχει η Τριμελής Επιτροπή ως δημόσιος φορέας; Αν και μπορεί να τεθεί το επιχείρημα, ότι το καλύτερο μέρος για να κρυφτεί κανείς είναι το φως της ημέρας. Αυτό θα μπορούσε να απηχεί τις απόψεις της Επιτροπής. Γιατί να δημιουργηθεί μια τέτοια οργάνωση που θα οδηγούσε αναπόφευκτα σε υποψίες και φόβους για συνωμοσία;

Είμαστε στην εποχή των κρυπτογραφημένων επικοινωνιών και των υπόγειων κυβερνητικών καταφυγίων. Οι ισχυροί του κόσμου δεν έχουν ανάγκη να συναντηθούν σε δημόσια θέα. Ενώπιον ενός καχύποπτου κοινού για να συζητήσουν τη μελλοντική του υποδούλωση.

Από την άλλη, όλα τα στοιχεία συγκλίνουν στο ότι η Τριμερής Επιτροπή δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια δικαιολογία για τους πλούσιους να συναντηθούν, να ανταλλάξουν ιστορίες, να πιουν ακριβό κρασί και ίσως να παίξουν μερικούς γύρους γκολφ.

Ίσως η παγκόσμια κυριαρχία να μην είναι ο στόχος τους. Μπορεί απλώς να θέλουν να ξεφύγουν για λίγο από το γραφείο.

 

Διαβάστε τα άρθρα για την ιστορία

Δείτε τα βίντεο που έχουμε ετοιμάσει


Tagged:


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved