Funky monkey

FUNKY MONKEY

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

COCKTAILS AND COFFEE ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Funky monkey: γράφει ο Κώστας Πετρόπουλος

Στην Παλαιών Πατρών Γερμανού 21, στη Θεσσαλονίκη, εδώ και έξι μήνες ένα καινούργιο μπαρ έχει ανοίξει, το Funky Monkey. Κοκτέιλ, καφέδες και φαγητό μπορεί κανείς να παραγγείλει σε έναν πολύ ιδιαίτερο και πρωτότυπο χώρο. Η διακόσμηση, το μπαρ, τα τραπέζια, ακόμα και οι τουαλέτες δημιουργούν μια ευχάριστη ατμόσφαιρα για να περάσουμε όσο όμορφα θέλουμε την ώρα μας.

FUNKY MONKEY: Ο ΧΩΡΟΣ

Από το πρώτο δευτερόλεπτο που μπαίνεις στο χώρο του καφέ αισθάνεσαι ότι επισκέπτεσαι έναν ιδιαίτερο χώρο. Η επιχείρηση είναι οικογενειακή. Ο αδελφός της ιδιοκτήτριας έχει προϋπηρεσία στη Μύκονο. Ξέρει από κοκτέιλ και ποτά. Το πρώτο εγχείρημα έγινε στην Κοζάνη. Τα δύο αδέλφια είπαν να μεταφέρουν την ιδέα και την επιχειρηματική δραστηριότητα στη Θεσσαλονίκη. Στο κέντρο της, σε μια περιοχή όπου καφετέριες και εστιατόρια συναγωνίζονται το ένα το άλλο, εκεί αποφάσισαν να ανοίξουν το Funky Monkey.

Όταν μιλάμε για οικογενειακή επιχείρηση εννοούμε ότι η θαλπωρή της οικογένειας «παντρεύεται» με το μοντέρνο στιλ και με τις χειροποίητες δημιουργίες. Η διακόσμηση είναι κάτι που δύσκολα συναντάς σε ελληνικούς χώρους εστίασης. Τραπεζάκια έξω και άλλα ιδιαίτερης κατασκευής μέσα στο κατάστημα. Να φέρουμε ένα παράδειγμα: ένα μπαούλο έχει πάνω του μια χοντρή φέτα γυαλιού, ένα «παράξενο» τραπέζι δίπλα στο παράθυρο.

Καθίσαμε εκεί και απολαύσαμε ένα καταπληκτικό irish coffee. Το αλκοόλ πήγαινε όμορφα με την καφεΐνη, η γευστική απόλαυση κατέβαινε σαν ηδονή. Η όρεξή μας άνοιξε και ήλθε ένα κέικ, με φυστικοβούτυρο και ξηρούς καρπούς. Δεν αναφέρω άλλα για να μην σας αναστατώσω!

Funky monkey

Ο χώρος του καφέ-μπαρ

FUNKY MONKEY: Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ

Ο πίθηκος εμφανίζεται σε δύο ή τρία σημεία. Ανάμεσα του πλεκτά που έχουν γίνει κάδρο, μοντέρνες ζωγραφιές, τραπέζια φτιαγμένα από υλικά που πήραν μια δεύτερη ζωή. Παλιές πόρτες σπιτιών μας οδηγούν στους άλλους χώρος. Ένα όμορφο μπαρ, μοντέρνο και λειτουργικό. Πιο πέρα, ένα μικρό σαλονάκι, όπως έχουμε στα σπίτια μας μάς βάζει στο οικείο.

Πάνω ένα φωτιστικό από μια παλιότερη εποχή μας οδηγεί σε ένα άλλο, κάπως παρόμοιο. Το μοντέρνο πάτωμα έρχεται σε αντίθεση με τους παλιούς καθρέπτες που δίνουν βάθος στο χώρο. Γωνιές με ιδιαίτερο στιλ μας τραβούν την προσοχή.

Ο χώρος καταλήγει στην τουαλέτα. Το όμορφο λαμινέιτ πάτωμα είναι αυτό που τραβά την προσοχή. Η καθαριότητα και το μοντέρνο στιλ είναι το δεύτερο. Εκεί, όμως, που θα πας να πλύνεις τα χέρια σου σε εκπλήσσουν οι τρεις καθρέπτες που έχουν πλαίσιο από παλιές τηλεοράσεις: Δεν βλέπεις κάποιο παλιό σίριαλ, αλλά τον εαυτό σου και τον πολύ όμορφο χώρο.

Funky, λοιπόν, πρωτότυπος χώρος, με πολύ καλό σέρβις και χαμογελαστό προσωπικό. Αυτά σου φτιάχνουν τη διάθεση. Ένας καφές, ένα πρόγευμα, ένα ποτό ή ένα καλομαγειρεμένο φαγητό είναι αυτά που μπορείς να απολαύσεις.

FUNKY MONKEY: ΠΟΥ;

Στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Παλαιών Πατρών Γερμανού 21 θα σας περιμένει το Funky Monkey. Μετά είναι το πιο πιθανό να «κολλήσετε». Να πάτε και να ξαναπάτε.

Σταματάω νε περιγράφω άλλα. Εσείς θα ανακαλύψετε τις γωνιές που εξιτάρουν τη φαντασία σας. Θα βρείτε αυτά τα σημεία που θα σας οδηγήσουν στα αφηγηματικά τοπία που ξυπνούν τη νοσταλγία μέσα σας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να τηλεφωνήσετε (2310268733) ή να δείτε τη σελίδα του στο facebook που έχει το όνομα του μαγαζιού. Καλή σας διασκέδαση και καλή σας όρεξη!

 

Διαβάστε τα άρθρα για τις επιχειρήσεις

Δείτε τα βίντεο που έχουμε δημιουργήσει


Tagged:


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Γιάννης Φραγκούλης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1960, όπου τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο. Σπούδασε χημεία στον Καναδά, στο Μόντρεαλ (Quebec), στο Μόνκτον (New Brunswick) και στην Ορλεάνη (Γαλλία). Το 1989 σπούδασε φωτογραφία στην ΑΚΤΟ, στην Αθήνα. Παρακολούθησε σεμινάρια σημειωτικής, με το Δημήτρη Τσατσούλη (φωτογραφίας, λογοτεχνίας και θεάτρου), στο Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο. Το 2009 τέλειωσε το Master in Arts, από το Middlesex University, με θέμα της διατριβής του, «Ο μύθος, μια αφηγηματική διακειμενικότητα». Το 1989 άρχισε να αρθρογραφεί και το 1990 ξεκίνησε να γράφει κριτικές κινηματογράφου. Το 1992 έγινε μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, της οποίας έχει διατελέσει Πρόεδρος, και της FIPRESCI. Το 1994 έγινε μέλος του «Μικρό» (Σωματείο για την ταινία μικρού μήκους), στο οποίο ήταν Πρόεδρος για δύο θητείες. Το 2000 ξεκίνησε να διδάσκει σε σεμινάρια κινηματογράφου στην Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΕΤΕΚΤ), στο «Μικρό», στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, στο Μουσείο Κινηματογράφου, στο Μικρό Πολυτεχνείο, στη Σχολή Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου, στο δικό του χώρο και σε συνεργασία με τη filmfabrik Productions, στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει κινηματογράφο μέχρι σήμερα στο Κινηματογραφικό Εργαστήρι Fabula, το οποίο διευθύνει. Συμμετείχε στο στρογγυλό τραπέζι της FIPRESCI, στην Κωνσταντινούπολη και στη Φιλιππούπολη με θέμα τον βαλκανικό κινηματογράφο. Συμμετείχε σε κριτικές επιτροπές στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας και σε Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι επιστημονικός σύμβουλος του Εργαστηρίου Almakalma, το οποία ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο (Performance). Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Εξόρμηση, στην οποία ήταν υπεύθυνος του πολιτιστικού τμήματος, στην Αθηναϊκή, στη Νίκη, στο Μανδραγόρα, στην Ουτοπία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση, στον κατάλογο του Φεστιβάλ της Λάρισας, στη Γραφή, στο Κ.ΛΠ., στο Ριζοσπάστη και στο Αλμανάκ της ΠΕΚΚ. Ίδρυσε το περιοδικό «αντι-Κινηματογράφος», στο οποίο ήταν διευθυντής σύνταξης, το 1992, το περιοδικό «Κινηματογράφος και Επικοινωνία», στο οποίο ήταν διευθυντής, το 2000. Επιμελήθηκε και συνπαρουσίασε, μαζί με τον Κώστα Σταματόπουλο, την εκπομπή «Cineπλάνο», στο 902TV, από το 2008 έως το 2009. Ήταν υπεύθυνος για τους διαδικτυακούς τόπους www.cinemainfo.gr και www.theaterinfo.gr. Ίδρυσε και διεύθυνε το greeceactuality.wordpress.com. και τώρα διευθύνει και αρθρογραφεί στα www.filmandtheater.gr και www.thessalonikinfo.gr. Έχει μεταφράσει το βιβλίο του Jean Mitry, «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», έχει γράψει τα βιβλία «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, το 2006, «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών (σειρά νεανική Βιβλιοθήκη) και «Κώστας Φέρρης», εκδ. της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Έχει οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, όπως το Αφιέρωμα στον Παλαιστινιακό Κινηματογράφο, το 2002, την Εβδομάδα Κλασικού Ιαπωνικού Κινηματογράφου και την Εβδομάδα Σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το 2002, ως μέλος της Π.Ε.Κ.Κ. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής του Πανοράματος Νέων Δημιουργών, στο Ε.Κ.Θ., στη Θεσσαλονίκη, και ιδρυτής της Κινηματογραφικής Λέσχης Solaris, η οποία δραστηριοποιείται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Διευθύνει το Αφηγηματικό Εργαστήριο Fabula, που ερευνά τον Ενιαίο Παραστατικό Χώρο. Έχει σκηνοθετήσει τρείς ταινίες μικρού μήκους, οι δύο πτυχιακές για το Master στο πανεπιστήμιο Middlesex, και την ταινία-ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας». ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ «Μέσα από τις βιτρίνες», 8΄, 2009, σκηνοθεσία «Nafasz», 7΄, 2009, σκηνοθεσία «Η αγία της αρχαίας Μαντινείας», 50΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Στιγμή απολιθωμένη», 31΄, 2010, ντοκιμαντέρ, σκηνοθεσία «Η τελευταία λατέρνα», 6΄, 2010, σεναριακή επιμέλεια «Το κλειδί της επιστροφής», 13΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Το συρματόπλεγμα», 19΄, 2015, σεναριακή επιμέλεια «Στο Τσινάρι», 7΄, 2017, σκηνοθεσία «Sotos, ζωγράφος αει…πράγμων», 2020, 97΄, σκηνοθεσία-φωτογραφία ΒΙΒΛΙΑ «Ο ρυθμός και η μουσική στον κινηματογράφο», του Jean Mitry, μετάφραση, εκδ. Entracte και Σύγχρονη Εκπαίδευση, Αθήνα, 2001 «Τι είναι ο κινηματογράφος;», εκδ. Κέντρο Πολιτιστικών Μελετών, Αθήνα, 2004 «Κώστας Φέρρης», εκδ. Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Αθήνα 2004 «Η κωμωδία στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο», εκδ. Έλευσις, Τρίπολη, 2006


Copyritght 2022 Thessalonikinfo / All rights reserved